Forsendelse og levering
Vores legeredskaber leveres til dig med spedition. Mindre dele og tilbehør sendes som pakkepost.
Da vi via vores Wickey lande-shops leverer til næsten hele Europa, arbejder vi sammen med et stort antal speditionsfirmaer. Vi samarbejder med DHL, GLS, DPD og UPS om forsendelse af småpakker.
Sikkerhed frem for alt - det er vores motto for indpakningen! Du modtager varen fra os i en sikker, robust og solid emballage enten som pakke eller på palle med beskyttelsesfolie. Større pakker som fx legetårne eller gynger leverer speditøren sikkert til kantstenen.
Som en generel regel skal du kontrollere pakkerne for eventuelle udvendige skader, før du accepterer pakken. Hvis emballagen er beskadiget, skal ikke tage imod pakken. Senest inden monteringen skal hele leveringen kontrolleres meget omhyggeligt. Brug monteringsvejledningen til at kontrollere, at din levering er komplet, og kontrollér bjælker, brædder og enkelte dele for eventuelle fejl.
Som grundregel gælder: en bestilling, en levering! Men det kan jo være, at du har købt så flittigt ind, at det simpelthen ikke kan være i én pakke. For eksempel sendes vores juniorsenge og Tiny-legetårne alt efter situation og omfang i flere pakker.
Leveringen er gratis til kantstenen - derefter sørger du selv for resten.
Hvis du bliver nødt til at ændre leveringstidspunktet med kort frist, så skal du ringe til os på telefonnummer+44(0)330 8080 240. Dette kan afhængig af situationen eventuelt medføre, at du pålægges lager- eller andre ekstraudgifter. Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker yderligere oplysninger.
Vi beder dig om så vidt muligt at sikre, at denne situation ikke opstår for at begrænse ulejligheden så meget som muligt for alle parter. Skulle det være umuligt for dig at være hjemme på leveringstidspunktet, så springer til og modtager leveringen. Vi kontakter dig derefter for at arrangere en ny leveringsdato.
Selvom vi gerne vil hilse personligt på vores kunder, så er det af organisatoriske grunde desværre ikke muligt at afhente leveringen.
Dette er som grundregel desværre ikke muligt. Men selvfølgelig kan du vælge en adresse som leveringssted, hvor en person, som du har tillid til, tager imod varerne på dine vegne.
Af organisatoriske grunde er dette desværre ikke muligt. Ikke desto mindre forsøger at levere de bestilte varer så hurtigt som muligt.
Du har mulighed for at aftale leveringsdatoen med speditøren. Den nøjagtige leveringsdato skal dog være senest 3 dage efter kontakten med speditørfirmaet. Ellers kan der påløbe lager- og ekstraudgifter, som med forbehold for situationen skal afholdes af dig.
Selvfølgelig! Vores veje er multikulturelle. Vi er stolte af at kunne tilbyde vores legeredskaber til en række europæiske lande.
Lørdag og søndag holder vores speditør velfortjent weekend - ligesom du forhåbentlig gør?
Ved bestillinger på over 500 kr. er forsendelsen gratis! Dog gælder der visse undtagelser for øer og svært tilgængelige områder. Du kan læse mere i: Bestilling og levering.
En lille ulempe er der trods alt ved den evige feriefornemmelse: Ja, her skal du betale et tillæg. De kan du se tillægget for dit land/din ø i vores shop.
Så snart varen forlader vores lager, modtager De en bekræftelse på afsendelsen. Yderligere oplysninger om leveringsstatus får De ved at kontakte vores kundeservice.
Den gennemsnitlige leveringstid for en artikel kan du se på den pågældende produktside. Fristen, der er anført, løber fra registreringen af din betaling.