Bestillingsnummer, begynder med #DK (kan findes på ordrebekræftelsen)
Efternavn, fornavn
E-mail
E-mail (bekræft)
Angiv her, hvilken artikel du ønsker at returnere.
Kontakt venligst vores kundeservice personligt for at drøfte proceduren for returnering af dine varer.
Varenummer, produktbeskrivelse (findes på ordrebekræftelsen)
Grund til returneringen Artiklen er ikke som forventet Artiklen er ikke egnet til den forudsete brug Artiklen er beskadiget Artiklen blev ikke leveret rettidigt Har modtaget en forkert artikel Har fundet en bedre pris Andet
Ønsket løsning Returnering og pengene retur Returnering og fremsendelse af ny artikel
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Yderligere oplysninger/begrundelse
Ønsket løsning Modtagelse af reservedele som efterlevering Modtagelse af ny artikel Modtagelse af erstatning
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Det er ikke nødvendigt at returnere varerne, da en direkte efterfølgende levering af de tilsvarende dele er den hurtigste løsning.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Kontrollér omhyggeligt den komplette leverance, og send os en komplet liste over de manglende/defekte dele. Vi vil så sørge for en efterfølgende separat levering af delene. Listen skal udarbejdes på grundlag af monteringsvejledningen (f.eks.: 1 stk. B 80, 2 stk. PD 240). Husk, at træ naturligt kan vise revner, knaster og harpiksdannelse, og at disse egenskaber derfor også kan forekomme i reservedelene. Så snart vi har den komplette liste, vil du modtage en efterfølgende levering.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet. Du kan uploade flere filer ved at vælge alle filer samtidig i uploadvinduet og bekræfte med Åbn. Du kan i alt uploade op til 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Anmodning om en passende løsning* Returnering og pengene retur
*) Når vi har modtaget din anmodning, vil vores kundeservice kontakte dig med et forslag.
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Ønsket løsning Returnering og fremsendelse af ny artikel Returnering og pengene retur
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
For at kunne hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af emballageetiketten, monteringsvejledningen, leveringsbeviset og den komplette vare. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Ønsket løsning Tilbagebetaling af prisforskellen
For at kunne behandle din anmodning så hurtigt som muligt, har vi brug for et billede af det billigere tilbud! Betingelser: Fortrydelsesfristen på 14 dage må ikke være overskredet, og der skal være tale om en identisk artikel.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Varenummer, produktbeskrivelse (findes på ordrebekræftelsen)
Grund til returneringen Artiklen er ikke som forventet Artiklen er ikke egnet til den forudsete brug Artiklen er beskadiget Artiklen blev ikke leveret rettidigt Har modtaget en forkert artikel Har fundet en bedre pris Andet
Ønsket løsning Returnering og pengene retur Returnering og fremsendelse af ny artikel
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Yderligere oplysninger/begrundelse
Ønsket løsning Modtagelse af reservedele som efterlevering Modtagelse af ny artikel Modtagelse af erstatning
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Det er ikke nødvendigt at returnere varerne, da en direkte efterfølgende levering af de tilsvarende dele er den hurtigste løsning.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Kontrollér omhyggeligt den komplette leverance, og send os en komplet liste over de manglende/defekte dele. Vi vil så sørge for en efterfølgende separat levering af delene. Listen skal udarbejdes på grundlag af monteringsvejledningen (f.eks.: 1 stk. B 80, 2 stk. PD 240). Husk, at træ naturligt kan vise revner, knaster og harpiksdannelse, og at disse egenskaber derfor også kan forekomme i reservedelene. Så snart vi har den komplette liste, vil du modtage en efterfølgende levering.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet. Du kan uploade flere filer ved at vælge alle filer samtidig i uploadvinduet og bekræfte med Åbn. Du kan i alt uploade op til 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Anmodning om en passende løsning* Returnering og pengene retur
*) Når vi har modtaget din anmodning, vil vores kundeservice kontakte dig med et forslag.
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Ønsket løsning Returnering og fremsendelse af ny artikel Returnering og pengene retur
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
For at kunne hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af emballageetiketten, monteringsvejledningen, leveringsbeviset og den komplette vare. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Ønsket løsning Tilbagebetaling af prisforskellen
For at kunne behandle din anmodning så hurtigt som muligt, har vi brug for et billede af det billigere tilbud! Betingelser: Fortrydelsesfristen på 14 dage må ikke være overskredet, og der skal være tale om en identisk artikel.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Varenummer, produktbeskrivelse (findes på ordrebekræftelsen)
Grund til returneringen Artiklen er ikke som forventet Artiklen er ikke egnet til den forudsete brug Artiklen er beskadiget Artiklen blev ikke leveret rettidigt Har modtaget en forkert artikel Har fundet en bedre pris Andet
Ønsket løsning Returnering og pengene retur Returnering og fremsendelse af ny artikel
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Yderligere oplysninger/begrundelse
Ønsket løsning Modtagelse af reservedele som efterlevering Modtagelse af ny artikel Modtagelse af erstatning
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Det er ikke nødvendigt at returnere varerne, da en direkte efterfølgende levering af de tilsvarende dele er den hurtigste løsning.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Kontrollér omhyggeligt den komplette leverance, og send os en komplet liste over de manglende/defekte dele. Vi vil så sørge for en efterfølgende separat levering af delene. Listen skal udarbejdes på grundlag af monteringsvejledningen (f.eks.: 1 stk. B 80, 2 stk. PD 240). Husk, at træ naturligt kan vise revner, knaster og harpiksdannelse, og at disse egenskaber derfor også kan forekomme i reservedelene. Så snart vi har den komplette liste, vil du modtage en efterfølgende levering.
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af de modtagne og beskadigede varer. Et foto af hele artiklen og et foto med detaljer er tilstrækkeligt. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet. Du kan uploade flere filer ved at vælge alle filer samtidig i uploadvinduet og bekræfte med Åbn. Du kan i alt uploade op til 10 MB.
Filer
Filer
Filer
Ønsket løsning Anmodning om en passende løsning* Returnering og pengene retur
*) Når vi har modtaget din anmodning, vil vores kundeservice kontakte dig med et forslag.
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
Ønsket løsning Returnering og fremsendelse af ny artikel Returnering og pengene retur
Den samme betalingsmetode, som du valgte til din oprindelige ordre, vil blive brugt til refusionen. Hvis du ønsker at benytte en anden betalingsmetode, skal du angive dette i feltet "Bemærkninger".
Bemærkninger
For at kunne hjælpe dig så hurtigt som muligt, skal vi bruge billeder af emballageetiketten, monteringsvejledningen, leveringsbeviset og den komplette vare. Anmodninger uden foto vil ikke blive behandlet.
Ønsket løsning Tilbagebetaling af prisforskellen
For at kunne behandle din anmodning så hurtigt som muligt, har vi brug for et billede af det billigere tilbud! Betingelser: Fortrydelsesfristen på 14 dage må ikke være overskredet, og der skal være tale om en identisk artikel.
Filer
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Besked
Send formular